tisdag 11 mars 2008

dramaqueen

alltså gaaah, ångest ändå. två dagar i rad, hates my body.
ska verkligen plugga idag alltså SKA verkligen. börjar med historian är det tänkt. liksom jag gillar historia, det jag ska göra är inte jobbigt det är typ itnressant, varför är det då så jobbigt att börja? don't get it. alltså ååh vill inte att det här ska bli en hatvecka som den förra.

har inte så mycket annat att tillägga. jo jag är fett pepp på att köpa nya glasögon, alltså haha det är så kul coh snyggt, men så jävla oskönt haha. skulle nog aldrig orka ha, liksom ivägen jämt, man känner sig typ...instängd. väldigt synd tycker jag...men men man kan ju alltid köpa fast man inte använder sen:p

ska försöka se southpark idag också, men först plugga. alltås gaah mitt liv är not so fun för tillfället, det skulle kunna vara det men är inte, vilket suger.

mitt försök att vara mogen istället för drama queen tycks inte fungera. lika bra att ge upp känner jag..åh jag vill skrika!! men näe liksom bara anestesia dolorosa.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, känner att jag är trend settern i ditt liv. glasögon är coolt!
sen måste du komma över ditt barndomsbeteende med glasögonen.