onsdag 26 mars 2008

Nostalgi #2

Helt plötsligt kände jag mig väldigt deprimerad, lyssnade på en låt och tittade på en bild som utlöste det. Jag borde inte vara så himla deprimerad eller liksom jo, men ja kortsiktigt ska jag vara glad i alla fall. Förhoppningsvis blir imorgon en bra dag, den har ju goda förutsättningar.

Just nu funderar jag på att stå ut och typ försöka tänka på..kognitiv psykologi, eller att typ ge upp och se tusen avsnitt av Grey's Anatomy. Det tar verkligen alldeles för lång tid för mig att plugga nu. Jag skulle gissa att snitttiden per mening är ca..15 min, minst!

Det är totalt onödigt och värdelöst och absolut ett undvikande beteende att skriva blogg just nu, jag måste bara posta och en bild och återigen sakna 2006. Sen ska jag försöka återgå till mitt vanliga liv.


Liksom kan inte allting få vara sådär oskyldigt igen?

Inga kommentarer: