lördag 13 juni 2009

20.0

Okej studenten nu:
Skippade champagnefrukosten och tog bilen till skolan. Hade samma studentkläder som föra året, minus mössan men hallå, den här gången var i alla fall mitt hår finare. Har tyvärr inga bilder. Kändes lite ledsamt att inte mötas av familj/släktingar/vänner med blommor och plakat men men, fick faktiskt tre rosor av min svenska och engelskalärare. Det var gulligt.

Well, i aulan höll rektorn ett ganska negativt tal där hon sa att det ju finns de som INTE LYCKATS SÅ BRA typ 10 ggr, men det var i alla fall ganska kort. Sen delade de ut jättemånga stipendium, jag fick ett, jippi. Men var sjukt jobbigt att stå på scenen och vänta medan de skulle dela ut alla. Nåja, smällar man får ta:P

Har ju äntligen nått mina 20.0 så ska inte klaga mer. IN UR POKA FACE säger jag bara till alla som inte trodde det!!!


(såhär fière är jag över det när jag kommit hem och bytt om)

2 kommentarer:

Ia sa...

Grattis till 20.0!! Wow, helt sjukt bra gjort av dig!!!

Karin sa...

POWA 2U GURRRL! Apbra jobbat! *goes självhjälpsbok och ger Tove klapp på axeln...

Förövrigt så blir min ordverifiering för denna kommentaren "blediesi", alltså va?