lördag 27 juni 2009

Ca craint

Känner att jag var lite elak mot Michael igår. Jag tycker faktiskt synd om honom. Han var verkligen ett geni in his own way. Il manquera au monde.

Jag känner också att den här dagen har sugit ganska hårt. Det var hell att sitta i kassan 4h 45 min i 30 graders värme och säga VAR DET BRA SÅ? TACK SÅ MYCKET! fem miljoner gånger.

Det var ännu mer hell när det kom in en grupp spanjorer som dessutom valde min kassa soch så bara eh nä...kunde jag inte prata spanska med dem ändå. Kunde i huvudet typ men inte....få fram något. Frågade faktiskt "hablan espanol?" och de svarade "yes" och sedan fortsatte de prata engelska. So much for that. Kommer aldrig lära mig språk.

Känner (för tredje gången) att jag kommer att bli en utbränd psykolog utan vare sig franska- eller spanskakunskaper:/

1 kommentar:

Ia sa...

då! Du har mer franska och spanka kunskaper än jag någonsin kommer ha! Du är ju typ jättesmartr! Du kommer tjäna massor som psykolog så du kan gå i pension tidigt och skaffa hus i frankrike/spanien och bo där ;)