fredag 5 juni 2009

Pardonnez-moi


Jag vet att jag på sista tiden försummat er (och denna blogg), kära vänner. I mitt huvud tycks det nämligen bara få plats ett visst antal things åt gången. Antingen är mitt huvud litet (vilket ju vem som helst kan se!) eller så är bara mina "things" väldigt stora. Min nya obsession har typ antagit oanade proportioner (åh nu låter det som en c*ncertumör:((() vilket nästan är ovanligt till och med för mig. Alltså jag menar...den har i princip fått mig att tappa lusten att träna! Känner att DET är stort. Jag känner inget större behov av att shoppa heller! Förutom in treatment är the only thing in my head la France, le francais, la France, le francais...
Men kanske är det nyttigt. Jag menar man kan ju faktiskt råka lära sig något under tiden.

Jag tror att jag känner mig gladare än jag brukar. Det är som om något plötsligt ser lite annorlunda ut. Åtminstone något litet.

För övrigt, är det inte tragiskt att det numera är Paris Hilton och inte Eiffeltornet/Triumfbågen/whatever som dyker upp när man googlar på "Paris"?

1 kommentar:

Emma Amelie sa...

känner att franskan är en bra obsession.
jag menar är ju svårt att bli skadad av att prata/lära sig för mycket franska! haha.