tisdag 16 juni 2009

Boring but juicy

Alors, på Madeleines begäran kan jag väl skriva lite till.

Känner dock att jag har lite lack of emotions efter mitt mental breakdown för några timmar sedan. Har åtminstone slutat gråta. Jag tror de flesta kan gissa vad det handlade om så pas besoin de vous le dire.

Hm, egentligen har jag väl inte så mycket att säga så blir nog ett lame och tråkigt inlägg. Kan åtminstone berätta att jag nu sett alla avsnitt som kommit av Weeds. Gillar verkligen fjärde säsongen, eller gillade, då den är slut nu. Hoppas att femte säsongen är lika bra men bara sett två avsnitt so far. Well good thing är att det för en gångs skull inte är säsongsuppehåll = kommer nya avsnitt varje vecka!! Jippi!!!!!!! Men eftersom jag i snitt ser 3 avsnitt per dag lär ett i veckan inte räcka!! Någon som har tips på en annan awesome serie?

Funny thing, när jag ser Weeds inser jag verkligen vilket hell folk kan leva i. Kanske får det mig att tänka well...it could be worse som fittdoktorn (inte pk) sa till mig (på svenska dårå). Men kommer still hata honom för evigt.

Eh bien, åtminstone känns det som om de flesta människor har ett val, de KAN till skillnad från mig. Låter väl konstigt men that's how it feels.

Om ni nu anser att ni fått några juicy details ur mitt mer eller mindre miserabla liv så enjoy! Men vid närmare eftertanke var det nog inte så många

3 kommentarer:

Karin sa...

Vid närmare eftertanke, mest bara mystiskt kanske?

Lade till dig på msn. Och angående det där med hjärtat så är det inget hjärtfel, tack och lov. Men det är lite som med en hjärtinfarkt då hjärtat inte får syre: en del av muskeln dör och därmed en ärrvävnad. Inget jag skulle oroa mig för sa dom, så då gör jag inte det. Tror det är vanligare med hjärtmuskelinflammation när det handlar om träning med förkylning. Så - träna inte när du är sjuker. Hur mår du nu förresten?

Karin sa...

Men vad kostigt att jag inte kommit upp på ditt msn. Du är ilags hos mig iaf. Lets go te facebook way or just adda mig bamboocha.87@hotmail.com (lagom löjligt namn va?)

Gaby sa...

Jag hoppas att jag inte missar något viktigt i och med de där meningarna som du alltid skriver på franska. haha. annars får du översätta åt mig så jag känner till alla juicy details^^ saknar dig verkligen jättemycket också, btw. tur att jag flyttar snart så du kan komma och hälsa på!