söndag 10 maj 2009

I fly like paper, get high like planes

Ännu en vecka är slut och det är återigen dags för weekly awards. Veckans kategorier samt vinnare är följande:

Veckans låt: Right Round- Flo-Rida ft. Kesha
Veckans livsmedel: Avocado
Veckans irritationsobjekt: Städtanten i skolan
Veckans i-landsproblem: Att vissa låtar har så sjukt mkt lägre ljud än andra vilket leder till feeeeeeeeeeeel när man har dem i samma spellista!
Veckans nyhetshype: Veronica Lario (varför tänkte jag skriva Veronica Maggio först?) vill skilja sig från Berlusconi - You go girl!
Veckans tv-serie: Scrubs
Veckans träningsform: Aerobic 2 med Emma!
Veckans plugg: Franska
Veckans köp: Min tredje Hummel tracktop, hehe
Veckans färg: Röd
Veckans bästa: Tänkte säga Stilnoct, men kanske inte....
Veckans bitch: Kristina, haha
Veckans gnom: Den som tagit mina styrketräningshandskar!
Veckans blogg: Malins- http://paksumpi.blogspot.com

Har varit en ganska ospännande vecka, kanske. Gör ett test från http://paksumpi.blogspot.com/ också.

1. Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
Aldrig- jag tvättar knappt mina kläder (dock gör någon annan det)
2.Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen? Verkligen inte. Fattar inte grejen med morgonrock? Fast Emma passar som i det ändå, hah.
3. Vilken är ditt favoritöl?Ingen!!!!!! Hatar öl!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. Är du rädd för möss? Ja. Vi hade en råtta i vårt hus en gång när vi bodde ännu mer på landet. Mamma och jag skrek.
5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja? ögonfärg brun kanske och hårfärg, mörkbrun tror jag, skulle typ vilja vara "mörkhyad" haha, det är fint.
6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål? vet inte, vet knappt hur det smakar
7. Brukar du sova middag? neeej
8. Har du glasögon?ja
9. Har du körkort? HAR NÅGON MISSAT DET LR?
10. Äter du nyttig mat? om man är pro lchf så- ja
11. Har du några syskon? jep
12. Kan du vifta på öronen? seriöst nej
13. När handlade du en BH sist? hatar bhar. kanske typ ett halvår sen
14. Kaffe eller te? te
15. Vilken sport tittar du helst på på TV? friidrott och konståkning
16. Har du någonsin haft en lila väska? *tänker* svar: vet faktiskt inte, kanske
17. Har du snickrat något nån gång? jag ville dö varje träslöjdslektion, låtsades vara sjuk varannan gång ungefär
18. Kokar du egen sylt? nej jag kokar inte saker
19. Brukar du ha målade naglar? ja alltså fast brukar inte måla så ofta pga så jobbigt
20. Staden eller skogen en ledig dag? staden - hatar skogen


Vad skulle du göra om du vann 50 miljoner? Svar: köpa mig lycklig, heh
Är det sant att du är bisexuell? Svar: säkert
Hur kommer det sig att du valde att skippa din "punk-look"? Svar: för att jag såg ut som en ful butchflata
Är din pojkvän grek? Svar: nej har ingen
Vilka språk kan du? Svar: svenska mest, engelska, lite spanska, lite franska
Använder du några speciella hårprodukter? Svar: Jaa, schampoo och balsam Total Repair från L'oreal (det är sant att jag köpte det från Bellme en gång) plus potion 9 ehm..kräm
Älskade du båda dina pojkvänner du haft lika mycket? Vad är grejen med pojkvänner helt plötsligt?
Vad använder du för mascara? Svar: tror den är från max factor, den vann pris i cosmopolitan och var på rea = därför jag köpte
Kan du åka slalom? Svar: Kanske kunde när jag var typ 10
Hur lång var du när du gick i sexan? Svar: Gick aldrig i sexan!
När kommer din skinnjacka ut i butikerna? Svar: Snart hoppas jag! De som finns nu passar aldrig mig.
Har du någon gång tänkt på att sluta röka? Svar: Har tänkt på att börja
Beskriv dig själv med ett ord: Svar: jobbig
Har du träffat många nya människor genom Tokio Hotel? Svar: Hahaa. Fast nån på bdb som älskade Tokio Hotel tyckte att jag borde dö, räknas det?
Vad lyssnar du på för musik utöver Tokio Hotel och Chris Brown? Mylene Farmer, Flo-rida, Lady Gaga hehehehe *sjukt alternativ*
Hur mycket tjänar du på bloggen? Svar: inget.
Alla pengar som du tjänar, är dom bara från bloggen? Från csn och från ICA
Vart skulle du pierca dig om du var tvungen? Svar: fler i öronen i guess
Har du förstorat läpparna? Svar: men nä
Trivs du i Nacka? Svar: aldrig varit i nacka
Vad ska du göra efter studenten? Svar: jobba på ica
Vad hade du valt - aldrig mer äta skräpmat eller aldrig mer titta på tv? Svar: aldrig mer skräpmat
Vilken parfym använder du? Svar: Armani- Diamonds men oops inte så ofta
Är du 100 % ärlig på bloggen? Svar: 99
Är det någonting som du inte gillar med din kropp? Svar: jadå
Vad tycker du att man ska göra för att tycka bättre om sitt utseende? Svar: skaffa pojk-/flickvän *tog malins svar
Tycker du att du typ är snyggast i världen? Svar: neh
Har du någon gång testat något annat än cigg? Svar: något annat? hah
Hur många poäng gick du ut med i grundskolan? Svar: 310
Har du inga komplex? Svar: men jo
När du var 15-17 hur mycket smink använde du då? Svar: mascara, foundation ibland jättemycket kajal *obs, var sämst på att måla*
Vilken bloggare i hela bloggvärlden klär sig allra snyggast? En tjej å en kille?? Svar: men orka
Blir du glad om någon läsare kommer och vill prata med dig och kanske ta en bild? Eller blir du irriterad och tackar nej? Svar: skulle vara spännande

Inga kommentarer: