fredag 15 maj 2009

Lista, igen

Med risk för att ingen orkar läsa mitt föregående (och oerhört underhållande! haha) inlägg gör jag en lista som jag snodde från Maddes blogg, Vågar inte länka pga att hon verkar vilja hålla den lite private.

10 favoriter

Dialekt: Måste ju vara någon fransk dialekt (inte för att jag hör någon skillnad, hah) eftersom jag är så into franska just nu

Mat: Keso och creme fraiche med kanel eller med avocado och skinka

Låt: Haha såklart någon lame, men hm börjar ledsna på allt. All good things tror jag ändå

Tecknad figur: Återkommer någon gång om det, aldrig varit så mycket för tecknat ändå.
Eller nu kom jag på! Tjejen i Cupid's last stand? Eller kanske little Emmeline, även om det är mest Emmas grej hah. Men i alla fall http://www.scary.net/ checka in det. Underbart.

Sport: Friidrott, trots allt antar jag. Eller nu mest- gymträning. Om det räknas.

Komiker: Öhm kan inte så många, ehm Jonas Gardell? Fast gillar ju Björn Gustafsson ändå, haha

Veckodag: Fredag!

Glass: Choklad

Soloartist: ÄSch, gillar ju ändå en del som är indie haha. Bara inte just nu.

Humör: Alltså fattar inte längre? Bästa humör eller vad? Glad, såklart, vad ananrs?

Tanke: Everything will be okay, eller mer everything is fine, på riktigt

Bakgrund: *Fattar inte längre*

Känsla: Lycka, obviously

Tid: Favorittid? På kvällen någon gång, fast ändå inte.

Bästa sak: Vaddå sak

Irritationsobjekt: Bästa irritationsobjekt? Eller handlar det om just nu- fattar intee

8 första

Bästa vän: Julia

Husdjur: Kaninen Alice som sedan blev Alex när vi upptäckte hans rätta identitet. Vill dock minnas att han dog under mystiska omständigheter.

Kyss: Räknas ryska posten på lågstadiet?

Piercing: Förutom öronen så ögonbrynet

Förälskelse: Joakim (hoppas han inte läser) i trea. Han var ett år äldre. Ville typ dö när han gjorde slut efter två veckor och vi som mest hållit handen, ungefär

CD skiva: Om man bortser från barnvisor så Mariah Carey. When I saw you var verkligen min favoritlåt, och den där I can't liiiive, if living is without you

Bil: Men inte som om jag har en egen. Men familjen hade en brun ful gammal saab. Den blev förunderligt nog stulen sedan

Ord: Inte vet jag? Mamma?

7 senaste

Telefonsamtal: Emma

Mat: Kotletter och avocado- och turkisk yoghurtsås

Dryck: Vatten

Biltur: Öh, hem från eh, någonstans. Alltså inser att jag verkligen åker bil sjukt sällan. yay för miljön!

TV-program: Debatt om hur mycket behandlingshem suger.

Spelad låt: Hm, någon i min spellista på ipoden.

Köpta klädesplagg: Hummeljacka

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja

Brutit mot lagen: Ja

Blivit arresterad:

Badat naken: Mmh

Varit med på TV: Lokaltv

Varit med i tidningen: Haha har bl.a varit med i Allers! Ångrar det lite ändå.


5 nej tack

Skolämne: Matte! Och naturkunskap.

Mat: Potatis och purjolöksoppa. Och massa annat, t.ex. mammas pannkaka.

Musik: Heavy metal

Dryck: Öl

Djur: Råttor! Eller farliga djur. Rabiesråttor kanske!

4 saker

Du gjorde igår kväll: Gick och la mig försent, var way too emotional för mitt eget bästa bästa, gjorde en powerpointpresantation, installerade skype!

Du kan höra just nu : Datorfläkten, inget, inget, inget

Framgång: Bra betyg, Jobb, Körkort, Bra vänner

Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn fast ingen är inne på msn:/ tänker att jag ska plugga men orkar inte, äter, gör såna här listor

3 personer

Du kan berätta allt för: ALLT var väl att ta i

Du tycker om: Känns så jobbigt när man måste välja

Du inte tycker om: Jeffrey, Sofia, Rolf Adolphsson- hahaha

2 val

Coca Cola eller Fanta? Måste väl säga Fanta. Men hates kolsyra ändå.

Hund eller Katt? Katt, alltså är det ingen som fattar hur jobbiga hundar egentligen är??

1 önskan

Vet inte alla det??

1 kommentar:

Madde sa...

Varit med i Allers? Nu blev jag nyfiken! :)