fredag 22 maj 2009

KENYA

Det går inte det går inte jag kan inte jag kan inte!

Alltså orkar seriöst inte göra ett arbete om turismen i Kenya, försöker men det gååår inte. Åh hates this. Vill äta 2 kg godis och tycka synd om mig själv. MEN NÄ. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh.

Update 16.45:
Jippi, har skrivit klart om Nairobi i alla fall! Asså guh, vad duktig jag är.

Update 20.39:
Yaaaay, har planerat en hel resa till tre destinationer i Kenya samt skrivit en rapport om Kenyas turismmöjligheter och problem. Känner mig som queen of självdisciplin just nu.

Update 00.05:
Känner att yoghurt och keso har börjat hate on me as well. C'est de la merde alltså, hah här kom franskan. Men har börjat känna mig sjukt pepp på Sorbonne. Lär väl aldrig bli av, men man kan ju drömma. Det sägs vara bra med drömmar i alla fall.

4 kommentarer:

Madde sa...

Kom igen Tove! Jag har gjort klart SOMS-grejen nu tack vare dig. :)

Madde sa...

Haha, ja det är klart det var lättare, SOMS-grejen var typ klippa och klistra. :P

Ia sa...

Yaaaay! Bra kämpat!!!

Madde sa...

Ja, det var de, men jag skrev lite allmänt om allt. Inget direkt samband mellan de olika komponenterna i frågan, hon känns bara jävligt splittrad i formuleringarna.