måndag 11 maj 2009

Mainstream

Jag inser nu hur Lame jag har blivit on so many levels. Hädanefter är nog MAINSTREAM det ord som bäst beskriver vilken musikgenre jag lyssnar på. Om min iScrobbler fungerade skulle jag verkligen förlorat all kompatibilitet med Fitore:(

Typ dagens spellista:

Flo-Rida ft. Kesha: Right round
Lady Gaga: Eh, eh (There's nothing else I can say)
Nelly Furtado: All good things
Taylor Swift: Love story
Katy Perry: Hot N cold

Det här är faktiskt pinsamt att erkänna. Jag undrar om det är såhär det känns att bli vuxen, köpa villa, volvo och glömma sina ideal?

Fast kom på att det jag typ vill helst av allt just nu ju verkar vara att ha ett mainstreamliv. Kanske inte så konstigt då. Men still, gillar'e inte. Önskar lite att ja inte var som jag är nu, det är sjukt svårt att vara jag haha (om nu någon kunnat missa det.)

(Måste dock säga att In God's hands av Nelly Furtado t o m är för lame för mig. Har inte sjunkit så lågt än. Men why do all things come to an end? är ju so true! Verkligen mitt livsmantra typ. Jag är verkligen konstant rädd för att förlora saker. Borderliiiiiine)

















Well, at least always liked'em femme girls.
Alltså åååååh, jag får panikångest, varför fuckar alltid bilderna i bloggen. Inte okej! Varför är allt alltid INTE OKEJ???????????

1 kommentar:

Madde sa...

Hehe, Tove då! :) Men ärligt talat så kan jag se liknande mönster hos mig själv när jag tränar mycket eller så. Då blir jag ett hiphopregister. Det kanske hänger ihop med en livsstil av "träningstjejen"? :)