tisdag 26 maj 2009

Kändisspotting

Den här dagen har inte precis gått som smort om man säger så och jag är ganska sur och leds på det mesta för tillfället. Hela Luleå är för övrigt crowded av politiker som försöker promota sina partier inför valet den 7 juni. Vet still inte vad jag ska rösta på så tog en tur bland stånden, där jag till min förvåning mötte denne man:

Ville trots allt vara lite diskret så ni får ingen close-up, men mannen i mitten är ingen annan än Lars Ohly i egen hög person. Omgärdad av journalister och några poliser (som inte syns på bild).

Jag tycker att Lars Ohly är ett ganska intressant fenomen. Främst känns det förstås som om han har lite för mycket peniskomplex och dubbelmoral. Men han är lite spännande att titta på om inte annat. Jag har nämligen inte för avsikt att rösta på någon som hävdar att vi behöver "fler EU-motståndare i EU", det känns inte helt konstruktivt.

Åh, just det, dagens cred! Heh, träffade en ehm äldre man i sossarnas valstuga som kände igen mig från ICA och sa att jag var "en av de bättre där". Stora ord minsann!

1 kommentar:

Ia sa...

Underbart när man får sådana kommentarer!! Känns som om man är värd lite mer än alla andra då ;)