tisdag 19 maj 2009

Reader's Block

Related to Writer's Block, this is when you cannot, for the life of you, pick up a book and read it. Sure, you may be able to read a paragraph or two, or maybe even a page, but you don't retain anything of what you just read or have the attention span and/or will to go on. This is common for those who have ADD, are in possession of garbage literature, or are just so exhausted from having to read so many books during school/college that reading anything else, even for pleasure, has become impossible. To those who love to read, this is worse than heart disease and cancer combined.
Eddie - Hey, man, I see you're reading McCarthy's The Road. Nice.Nerdlinger - I'm trying to read it, but I got this damn reader's block! I'm 20 pages in but I don't remember anything. Fuck!Eddie - Poor bastard.

Åååh, äntligen någon som förstår mig! Jag kanske har ADD after all?

UPDATE:
Känner att jag älskar Statcounter ändå. Spännande att någon från Skåne läser min blogg, undra vem?

UPDATE NO.3541:
Känner att jag fick en briljant idé:
Tänk så underbart det skulle vara att inte gå till skolan imorgon. Tänk så mycket lidande det skulle bespara mig. Kan ingen vara with me? Madde t.ex, kan vi inte kollektivskolka från SOMSEN? Det skulle kännas så mycket bättre för mitt samvete.

2 kommentarer:

Madde sa...

Haha, du är skänkt från ovan Tove! Jag kommer att skolka SOMSEN, jag ska jobba klockan 14.00, så då hinner jag faktiskt inte gå. :)

Emma Amelie sa...

utöver böcker om störda människor så orkar jag ju inte läsa något heller.
it sucks so bad.