onsdag 20 maj 2009

Servetter med studentmotiv

Spännande saker folk googlat på och kommit till min blogg.

20 May
00:01:01
http://www.google.se/
"Servetter med studentmotiv"
/2008/07/aujourdhui.html

18 May
19:45:17
http://www.google.se/
"Servetter med studentmotiv"
/2008/07/aujourdhui.html

18 May
18:47:06
www.google.com
chatorias
/2009/04/test-fran-malin.html

16 May
10:45:01
www.google.se
hypoglykemi bloggar
/2009/02/hypoglykemi.html

16 May
02:24:09
www.google.se
"acceptera sitt förflutna"
/2008_08_01_archive.html
Undrar om jag inte gillar "acceptera sitt förflutna" mest ändå? Fast servetter med studentmotiv var ju kanske lite roligare. Är det samma person båda gångerna eller undrar jag?

Besides den kuriosan har livet bestämt sig för att hata mig (och Emma) idag. Det känns sjukt dåligt att jag såhär 1 vecka innan betygen sätts tycks vara helt oförmögen att ta itu med de sista inte alltför betungande skoluppgifterna. Jag skulle, God forbid it, falla ner död på marken om det visade sig att jag förlorar något av mina MVG:n pga detta. Nejmen jag ber inte till Gud om sådana ytliga saker....Tänkte bara prove my point och återigen påminna mig själv om varför jag ska sätta mig ner och göra dem å det snaraste. Min manipulativa hjärna säger dock åt mig att SOMSprovet inte alls behöver lämnas in imorgon och att mitt MVG klarar sig till nästa vecka. Jag hoppas verkligen att den har rätt. Men såhär: Jag har ju strippat inför klassen och pratat om mina livssvårigheter och emotionella issues! Vad kan hon ge mig annat än MVG?? I värsta fall får jag dra upp tröjärmet, flasha något av the worst ones och säga DET HÄR ÄR ETT VG+! Det vore ju fullständigt befogat eller hur?

Nu ska jag bara lyssna klart på Patrick Wolf. Känner att jag älskar honom. Patrick på Arvika 2007- så min bästa konsert någonsin! Och nya albumet känns nästan even better, hard times<3

Nu verkar blogspot.com och allt annat kruppa. Men ska i alla fall knarka, sova, hoppas på att imorgon blir en bättre dag och att la vida se puede mejorar! (Precis som jag poängterade i min 4 sidor långa uppsats om meningen med livet på spanska) Jag menar, kan ju inte publicera ett inlägg utan vare sig franska eller spanska uttryck. Nu behövde ni bara utstå ett, det var väl trevligt.

1 kommentar:

Ia sa...

Hahaha! helknäppt ju! jag vill också veta vad folk googlat för att hamna på min blogg!

det är 86km mellan London och Brighton :)