söndag 17 maj 2009

Vecka 20

Weekly Awards

Veckans låt: All Good Things, antar jag
Veckans livsmedel: Creme fraiche (Alltså förstår inte min mamma vad hon låtit sina barn gå miste om genom att föda upp dem på lätt creme fraiche?)
Veckans irritationsobjekt: Min handicap stalker på Ica
Veckans gnom: Den som tagit min klocka:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Veckans blogg: Emmas! Och hennes oväntat känslosamma utbrott förstås.
Veckans tv-serie: Private Practice och nu är det säsongsavslutning! Jag döööör. Lite.
Veckans hype: Eurovision Song Contest, och hur man får Malena Ernmans armar.
Veckans ord: Pourri (= "rutten/ruttet" på franska)
Veckans mest överreklamerade: Alkohol
Veckans träningsform: Ska man säga Body Jam LR?
Veckans aktivitet: Fest hos Jon och Erika i Boden
Veckans obsession: Franska tempusformer
Veckans drog: Stesolid
Kursiv

Inga kommentarer: