måndag 25 maj 2009

Jippi

Tänkte nästan sova pga har inget att göra längre men så kom jag på att jag inte bloggat än. Jippi!
WORD! ------------->




Nämen känner verkligen att det är jippi idag. Gjort klart SOMS provet, min del av geografiredovisningen + rapporten. Inte mycket kvar nu!!! J'EN suis heureuse, med andra ord. Just det måste maila min franskalärare. Hates sånt, men alla mvg kräver sina efforts ibland kanske. Eller åtminstone för att stilla sin prestationsångest.



Gick upp 11 idag så borde verkligen inte vara trött, men är det ändå. Men övertrött = ganska kul helt enkelt.



Dock inte pepp på att blogga längre så kommer ändå inte bli kul att läsa för någon. Bara en sista grej, känner att jag gillar traditioner after all, haha:



Weekly awards:



Veckans maträtt (alltid mat): Överlag har det varit turkisk yoghurt, creme fraiche och hallon, men nu känner jag att oopsies (lchf- "bröd") is the new black. Går ju dock att kombinera med yoghurt<3


Veckans låt: verkligen Hard times med Patrick Wolf!!! (Äntligen något att inte skämmas för, haha)


Veckans gnom: Alltså fortfarande den som tog min klocka!! Åh var så nära att återfinna dän men NÄHÄ give it back to meeeeeeee!!


Veckans irritationsobjekt: MVG-frågorna på hemprovet i SOMS!!!


Veckans blogg: Marias (http://metrobloggen/lookatme) hon uppdaterar ofta också, och kommenterar alltid mina inlägg<3


Veckans tv-serie: Private Practice, åååååååååååh hates att det var säsongsavslutning!!!!


Veckans hype: Europavalet- Åååååh vill inte rösta! Ingen aning om på vem, men känner typ att jag måste. Hating on it.


Veckans träningsform: Löpning kanske. Blivit av några gånger ändå. Eller best of Body Pump 10 år idag! Åh 90-tal. Hates dock Eye of the Tiger ändå, vad är ?? Den är ju sämst!!!!!!


Veckans (anständiga) aktivitet: Balettakademins dansuppvisning. Åh, varför slutade jag dansa??


Veckans obsession: Fun light.


Veckans bitch: Elisabeth och Doris!!! ÅÅÅH varannan helg at Ica är typ hell.


Veckans drog: Hehe..


Veckans plugg: Turism i Kenya och "sjukt och frisk ur ett kulturellt perspektiv". Visste ni att nilabborren har ödelagt Viktoriasjöns ekosystem och att Obamas pappa tillhörde Luo-stammen? Känner att Obama-grejen var lite roligare ändå. Bara därför får ni mitt fina collage som jag är såå stolt över!!



Nu känner jag mig sjukt stressad och rädd för att de roliga personerna jag pratar med på msn ska få för sig och gå och lägga sig! Don't leave meeee" Men typ, jag kasnke borde sova så jag hinner gå upp och plugga (och äta, hah) imorgon.

1 kommentar:

Andreas sa...

wieee, äntligen en veckas låt som inte gör att jag behöver skämmas för att vara vän med dig.

Jippi!