fredag 1 maj 2009

Road trip

Yaya, två prov avklarade. Jipiii.

I övrigt känner jag mig mer eller mindre deprimerad. Min hjärna vill bara ha godis, choklad, socker- allting som den absolut inte får. Det resulterar i att jag äter keso, massa keso och kanel, trots att jag inte ens är hungrig utan istället börjar må illa. Jag gillar det inte. Blä. Jag behöver en tripp.

Appropå tripp, idag gjorde Emma, jag och Teddy en road trip till Ikea. Fick äntligen min spegel med guldram. Kändes faktiskt som sjukt mycket vuxenpoäng att själv köra 30 mil tur och retur till IKEA för att handla möbler! Alltid något. Dock höll jag på att dö när Emma fick äta mjukglass men inte jag! *Never underestimate the rage of the inner child* .

Nu ska jag nog se Private Practice och fortsätta tycka synd om mig själv.

4 kommentarer:

Emma Amelie sa...

haha awww, tycker synd om dig ändå <3

SHARP LIKE A PEN sa...

Aw<3 Vad snällt (Loves the <3!)

Madde sa...

Haha, söttove. :) Bilder på inköpet?

Tove sa...

nope tyvärr